Nor dezastruos deasupra Regiei

Posted: April 28, 2014 in Home

ft-208-750gr-caserola-cu-capac-ermetic-3182203_big

Un nor toxic a aparut deaspura Regiei in urmna deschiderii a mii de caserole inainte de plecarea acasa a studentilor cu ocazia sarbatorilor de Pasti .Acesta a afectat liniile aeriene ,95% din zborurile nationale si internationale au fost amanate , iar Tarom declara pierderi de cateva milioane de euro.
Oamenii de stiinta de la Universitatea Politehnica suntin ca este posibil ca gradul de radiatii din Regie sa fie comparabil cu cel de la Cernobil sau chiar sa-l depaseasca.
Studentii sunt imuni si nu sunt trasi la raspundere pentru ca a fost ceva invlountar .
“-Ma gandeam si eu sa spal caserolele care au mai ramas de la pachetul cu care am venit de la revelion ca nu voiam sa ma mai certe mama !
-Dupa ce am deschis vreo 5 am observat ca incepe sa cada tencuiala din camera dar nu am dat importanta;Stiti cum e ,camin vechi , se mai poate intampla!
-Nu mi am dat seama ca e asa grav!” declara Ionel Vlasc student la Politehnica.

Primarul capitalei isi cere scuze in numele tuturor studentilor si promite solutionarea problemei pana la sfarsitul saptamanii viitoare cand doi cercetatori britanici toxicologi vor ajunge in Bucuresti.

Leave a Reply

